CJ Slagwerk

Al vanaf de kleuterschool wilde ik gaan drummen, helaas mocht je toen op de muziekschool niet direct een instrument kiezen, maar moest je eerst 3 jaar A.M.V. (Algemene Muzikale Vorming) volgen. Dus daarna eindelijk voor drummen gekozen. Na de muziekschool heb ik ook nog wat privélessen van (inmiddels) bekende drummers gehad. Die adviseerden mij om zoveel mogelijk muziekstijlen te gaan spelen en me niet  in 1 stijl vast te bijten. Dus dat heb ik ook gedaan. Van Fanfare tot Big Band, van Blues tot Disco en van Rock tot Swingbeat alles stijlen zijn wel langs gekomen. Mijn muzikale interesses zijn dan ook niet onder 1 noemer te plaatsen.   

Bij MAINSTAGE  vind ik de meeste van mijn muzikale interesses terug. De meeste nummers worden niet ‘’simpel’’ nagespeeld, maar krijgen een eigen “MAINSTAGE sausje” over zich heen zodat het toch een beetje ons eigen nummer wordt.  

Door het plezier wat we met z’n allen hebben is het elke keer weer een feestje om samen met de andere fantastische muzikanten van MAINSTAGE samen te spelen.

STUFF:

Pearl 50th Anniversary kit 

10”, 12”,14” toms met Optimount ophanging
20”x18” Bassdrum (MBX Berken = tegenhanger van MMX Maple)  

Paiste 2000 series cymbals  

Stokken VicFirth 5a & 5b